Úvodní představení
St. Gabriel je jediným online velkoobchodem, který disponuje vlastním rozsáhlým skladem květin a rostlin na území České republiky. Naším hlavním cílem je poskytovat floristům a prodejcům květin v Česku a na Slovensku ten největší sortiment květin a rostlin, spolu s nejrychlejším možným doručením objednávek. Chápeme, že zákazníci ve svém květinovém podnikání požadují kvalitu a rozmanitost nabídky, a proto nabízíme prvotřídní produkty za přijatelnou cenu. Snažíme se splnit rostoucí nároky našich zákazníků a zajistit, že mají k dispozici vše, co potřebují pro úspěšné podnikání.
Pracovní nabídka
Jsme St. Gabriel – specializujeme se na velkoobchod s řezanými květinami a hrnkovými rostlinami a ve firmě pracuje již téměř 100 kolegů.
Najdete nás nejen v Jirnech a Horních Počernicích, ale také v Brně, na Slovensku a v Holandsku.
Do týmu Jakuba, našeho CFO, patří také mzdová účetní Andrejka a Kristýna z Back Office Supportu – a těší se, až mezi sebe přivítají právě vás.
Co vás u nás čeká?
- Postaráte se o celou agendu finančního účetnictví – od faktur přes banku až po závěrky.
- Budete mít na starost evidenci majetku – zařazování, inventarizace a odpisy.
- Zajistíte správné zpracování DPH, Intrastatu a dalších povinných výkazů.
- Pracovat budete v systémech Pohoda a Florisoft (fakturace).
- Připravíte měsíční uzávěrky a přehledy pro vedení.
- Budete se podílet na podkladech pro audit a komunikovat s bankami či poradci.
- Postaráte se o evidenci a vyúčtování firemních výdajů (např. cestovné, parkovné).
- Budete účtovat i za slovenskou organizační složku a budete v pravidelném kontaktu se slovenskou učetní.
- Čeká vás i správa pohledávek – včetně komunikace s právníkem.
- Tvorba a revize učetních směrnic.
Na co se můžete těšit?
- Přátelský tým, kde si navzájem pomáháme a spolupracujeme.
- Zázemí stabilní a rostoucí firmy, bez dlouhých schvalovacích procesů.
- Kancelář v Horních Počernicích s dobrou dostupností.
- Možnost práce z home office.
- Po roce ve firmě příspěvek na penzijní připojištění.
- Multisport kartu pro aktivní odpočinek.
- Neomezenou dovolenou.
- Služební automobil.
- Na úzkou spolupráci s vedením společnosti – budete součástí rozhodovacích procesů a nových projektů.
- Příležitost být u zavádění nových procesů.
Co potřebujeme od vás?
- Praxi min. 3–5 let v podvojném účetnictví dle českých účetních standardů.
- Znalost práce v účetním programu Pohoda (výhodou bude i zkušenost s jinými softwary).
- Znalost daňové problematiky.
- Uživatelskou znalost MS Excel alespoň na středně pokročilé úrovni.
- Pečlivost, spolehlivost a chuť převzít zodpovědnost.
- Nástup: ihned nebo co nejdříve.
Pojďte s námi tvořit příběh St. Gabriel – stabilní, ale přitom živé a rostoucí firmy. Vaše místo už na vás čeká.